tirsdag den 22. maj 2012

Det lakker mod enden

Nu er der "kun" 24 lapper tilbage og jeg er også begyndt at sætte tæppet sammen. Helt ærligt, så tror jeg selv det bliver super flot!
Min eneste udfordring er, at der er temmelig stor forskel på størrelsen af lapperne. Da jeg sætter den samme farve sammen giver det lidt udfordringer med at få et helt glat look. Det håber jeg kommer når jeg damper det til sidst. Men der kommer så næste problem: Jeg har læst at man skal dampe tæppet - hvordan gør man lige det?!?!? Ohh...well, det finder jeg vel ud af når vi kommer så langt. Indtil videre er jeg godt foran planen med forventet færdiggørelse d. 8. juni hele 8 dage før brylluppet :)

Og derefter, så håber jeg at kommer videre med an masse mindre projekter, som egner sig bedre til denne blog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar