tirsdag den 20. august 2013

Minion

Mig og min ene nevø er helt syge med Grusomme mig filmene. Det er især de små Minions der vækker begejstring. Så Anton skal selvfølgelig have sin helt egen Minion. Der findes utallige versioner på nettet, men jeg er faldet for Ami's. Han er da alt for kær?!?

My nephew and I are completely crazy about the Despicable Me movies. We are particularly fond of the little Minions. So obviously Anton needs to have his own Minion. The are countless variations online, but I found Ami's to be the cutest. Isn't he adorable?!? 

image

Jeg har selvfølgelig planer om en del små ændringer. Jeg er ikke så meget for for mange filtdetaljer, da de som oftest ender med at falde af når børn knuselsker deres legetøj. Jeg er nået pænt langt med selve kroppen så nu begynder det sjove, hvor han begynder at tage form for alvor. Der kommer nok flere opdateringer på dette projekt :)

As usual I have some small alterations planned. I am not a big fan of the felt details, as they tend to fall off when the toys are being "loved" by young boys. I am pretty far with the body, so now all the fun starts! Now the little guy will start to get some personality. I expect a few more updates on this project :-)



I mellem tiden anbefaler jeg at se denne: http://www.youtube.com/watch?v=fvxqnQmahTA

In the meantime look here for some Minion fun: http://www.youtube.com/watch?v=fvxqnQmahTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar