onsdag den 21. august 2013

Puder

Jeg har længe haft to store puder liggende i min seng. Betrækket har jeg ikke rigtig kunnet finde ud af. Først skulle de have en hæklet front, men da de ofte skal bruges som ekstra hovedpude når jeg ser film, synes jeg ikke det var så smart mht. vask. I Stof og Stil fandt jeg noget bomuld med tryk og ti minutter efter på overlockeren vupti:

For ages I have had two big pillows in my bed. I never really settled on which pillowcase they should have. To start with I wanted a crochet front, but as they are used a lot, I didn't find it particularly practical in regards to washing. in Stof og Stil I found some printed cotton and after 10 min with the overlocker, problem solved:


Synes faktisk de er blevet ret fede til mit Hay tæppe - både den grå og den petroliumsfarvede side.

I am really satisfied and think they look great with my Hay bedcover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar